Müşterinizle dürüstçe paylaşabilmek önemlidir, ancak sonuçların ne anlama gelebileceğini de onlara bildirdiğinizden emin olun. Şirketinizin CAC yüzdesi yüksekse, bu, müşterinizin sunduğunuz pazarlama hizmetlerinde sizinle çok fazla para harcadığı anlamına gelebilir. Ancak bu, müşterinizin şirketinin satış bölümünde iyi performans gösteremediği anlamına da gelebilir. Veya, Pazarlama Odaklı Müşteri Yüzdesi Bu metrik, şirketinizin pazarlama çabalarının başarısını gerçekten kanıtlamada daha da yararlıdır. Oluşturulan potansiyel müşterileri raporlayan ayrıntılı bir izleme sistemine sahip olduğunuzdan, doğrudan ekibinizin çalışmasından kaynaklanan yeni müşteri edinme sayısını belirleyebilirsiniz. Bir süre boyunca sorumlu olduğunuz yeni müşterilerin sayısını, müşterinizin mevcut tüm yollarla genel olarak kazandığı toplam yeni müşteri sayısı üzerinden gösteren bir oran geliştirin. Bu yüzde, müşterinin niteliğine ve yürürlükte olan dahili satış sürecine bağlı olarak değişecektir, ancak sonuç olarak, ajansınızın genel çabalar üzerindeki önemli etkisini gösterebilmek isteyebilirsiniz.