İşletmenizi pazarlamada başarılı olmak istiyorsanız, bütünsel ve mantıklı bir strateji oluşturmak ve uygulamak çok önemlidir. Açıkça tanımlanmış ve oluşturulmuş kısa vadeli ve uzun vadeli hedeflere sahip olmalısınız. Bu hedefleri ekibinizle paylaşın, böylece herkes aynı sayfada kalabilir ve bir ekip olarak çalışabilir. Etkili iletişim, ilerleyen her departman tarafından tüm hedeflerinize ulaşılmasını garanti edecektir. Uzman görüşümüze göre, her işletmenin sahip olması gereken üç temel pazarlama kampanyası hedefi vardır. Bu temeli daha sonra her zaman geliştirebilirsiniz, ancak bu hedefleri stratejinize dahil ettiğinizden emin olun. 3 Anahtar Pazarlama Kampanyası Hedefi 1. Hedeflenen Trafiğe Odaklanın Birçok şirket, web sitelerine daha fazla trafik çekmeye odaklanır. Ancak, hedeflenmemiş herhangi bir web trafiği, potansiyel müşterilere ve nihayetinde satışlara dönüşmeyecektir. Bu yaklaşım, işinizi büyütmenize yardımcı olmayacaktır.